xpp

niedziela, 2 lutego 2014

Info

Cześć kochani, dzisiaj miał się pojawić rozdział ale po prostu nie zdążyłam go napisać, miałam teraz tydzień sesji i od jutra znowu się szykuje jeszcze kilka zaliczeń dlatego poświęciłam swój czas nauce.
Nie chcę żebyście brak rozdziału odebrali jako to, że opuszczam blogu, zawieszam go czy cokolwiek innego po prostu nie miałam czasu za co bardzo przepraszam. Rozdział postaram się jak najszybciej napisać i opublikować. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności

9 komentarzy:

  1. powodzenia na sesji :) też jestem studentką, wiem jak jest ciężko...na szczęście ja już wszystko zaliczyłam :)
    czekam na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana rozumiemy cię <3 to normalne że studia i sesje są ważniejsze to zrozumiałe :D powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko, rozumiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoczko, rozumiemy. Nauka jest ważniejsza ;) Powodzenia z zaliczeniami i w ogóle :* Oraz czekamy na nowy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej kocham twoje opowiadania :D będę czekać na rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy możemy się spodziewać kolejnego rozdziału...na drugim blogu dodajesz rozdziały regularnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo na tamtym blogu mam napisane rozdziały z wyprzedzeniem bo pisałam je zanim założyłam bloga o czym pisałam wcześniej. Do niedzieli pojawi się nowy rozdział.

      Usuń
  7. 4 tygodnie piszesz jeden rozdział ? rozumiem, że studia, może praca itd, ale jedno zdanie dziennie i już byś coś miała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to dla ciebie taki problem to na prawdę nikt cię nie zmusza żebyś czytał/a to opowiadanie. Wybacz słonko, że też mam życie osobiste a nie siedzę cały czas przed komputerem 1 raz od x czasu miałam czas spotkać się ze znajomymi, mój przyjaciel przyjechał zza granicy z, którym nie widziałam się dobre półtora roku i chciałam z nim spędzić jak najwięcej czasu przez te 2 tygodnie + zaliczenia + praktyki. KAŻDY MA ŻYCIE OSOBISTE NIE TYLKO TY. Tyle mam do powiedzenia w tej kwestii i więcej tłumaczyć się nie będę

      Usuń