xpp

niedziela, 23 marca 2014

Informacja


Cześć kochani pisze do was w dość poważnej sprawie a mianowicie, zauważyliście, że od miesiąca nie pojawia się nowy rozdział w sumie trudno tego nie zauważyć. Dzisiaj rozdziału też nie będzie i możliwe, że się przez jakiś czas nie pojawi. Już wam wyjaśniam, ostatnio w moim życiu dzieje się wiele niezbyt dobrych rzeczy główny mój problem to to, że zaczęłam chorować oczywiście nie na przeziębienie czy grupę bo to by była błahostka, jest nieco bardziej poważnie ale nie chce tutaj o tym pisać. Sprawa ma się tak, że jeśli wszystko się potwierdzi co do podejrzeń lekarzy będę musiała iść do szpitala i Bóg jeden wie na ile. Oprócz tego bloga mam jeszcze bloga z newsami o One Direction który jest dla mnie priorytetem bo to najważniejszy blog w całym moim życiu ale mniejsza z tym. Nie mogę sobie pozwolić na pisanie trzech blogów gdzie jeden (ten z newsami o 1D) pochłania znaczącą ilość mojego czasu. Dlatego też postanowiłam, że zawieszam tego bloga do czasu, aż u mnie wszystko się ułoży i będę w stanie dodawać rozdziały ale jednocześnie daje wam ogłoszenie, że ODDAM TEGO BLOGA W DOBRE RĘCE KOMUŚ KTO DOPROWADZI TĄ HISTORIĘ DO KOŃCA. Wiem ,że niektórzy z was bardzo polubili tą historię  i jest mi przykro, że nie mogę jej na razie dokończyć dlatego właśnie pomyślałam o tym, że może znajdzie się ktoś chętny, kto będzie chciał ją dokończyć. JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY TYM BLOGIEM PROSZĘ O KONTAKT TT: @ELLA93PL GG: 683429 BĄDŹ GMAIL ELCIA1845@GMAIL.COM

To tyle na razie z mojej strony przepraszam was, że zawiodłam ale nie mam innego wyjścia moje zdrowie jest dla mnie najważniejsze i mam nadzieję, że choć część z was mnie zrozumie jeśli nie to tak jak napisałam przepraszam. 

4 komentarze:

  1. Mam nadzie że wszystko będzie w pożądku i szybko powrócisz do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka kochana ;* ja mogę czekać nawet i 4 miesiące bylebyś wyzdrowiała i wróciła tu do nas he he :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy cię kochana :* Wracaj szybko do zdrowia :3 Nie ważne ile, ale ja będę czekać, aż wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń